środa, 21 listopada 2012

TOŁPA - ROSACAL Delikatny żel micelarny do mycia twarzy i oczu

Dziś przygotowałam dla Was recenzję żelu micelarnego z Tołpy.


 

 



WSKAZANIA:
skóra wrażliwa, naczyniowa i zaczerwieniona.

Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktura miceli wiąże zanieczyszczenia, usuwa makijaż nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Łagodzi podrażnienia, zmniejsza pieczenie i zaczerwienienie skóry. Doskonale nawilża i odświeża, eliminuje dyskomfort pozostawiając uczucie ukojenia i odprężenia.

SPOSÓB UŻYCIA:
Niewielką ilość preparatu rozprowadzić na powierzchni twarzy i oczu. Następnie dokładnie zetrzeć zwilżonym płatkiem kosmetycznym lub spłukać wodą. Stonizować i nałożyć odpowiedni krem.

NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE:
humino-kompleks TOŁPA®, ekstrakt z perełkowca japońskiego.



Produkt hypoalergiczny, nie zawiera alergenów.
Produkt przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej we Wrocławiu.

 INCI: 



MOJA OPINIA:

Żel jest bardzo delikatny. Buzia po nim jest gładka , nie odczuwa się uczucia ściągnięcia co za tym idzie nie potrzebna jest natychmiastowa aplikacja kremu. Wcale się nie pieni co w moim przypadku jest atutem takiego żelu. Żelowa konsystencja pozostaje taka sama jak po wyciśnięciu z tubki. Jak dla mnie idealne rozwiązanie zmycia makijażu pod prysznicem. Opakowanie jest szczelne i wygodne w użyciu. Jeśli makijaż jest dość mocny, to najpierw masuję całą twarz żelem, następnie spłukuję i powtarzam czynność.  W żaden sposób nie podrażnia moich oczu i jest dość wydajny.  Zapach jak dla mnie bardzo przyjemny, troszkę mi się kojarzy z borówkami ,które uwielbiam. Opakowanie jest szczelne i bardzo wygodne w użyciu. POLECAM
Pojemność: 150 ml

Moja ocena 6/6
Ilość zużytych produktów: 2

1 komentarz: